Selly Home Logo

Skriv til os

Felter markeret med en stjerne (*) skal udfyldes

Levering

Gratis fragt

Vi har gode nyheder! Selly Home leverer møbler fragtfrit, hvis ordreværdien overstiger 1 990 kr.

Kureren leverer de bestilte varer til den adresse, som Køber har angivet i formularen.

Gratis fragt er engangs, såfremt kunden ikke afhenter forsendelsen indenfor den angivne tid, uden forudgående information, opkræves et transportgebyr ved næste levering.

Levering

Levering af de bestilte varer kan ske på forskellige datoer, gennem forskellige fragtfirmaer og i flere pakker, i henhold til leveringsdatoen angivet i produktbeskrivelsen på deres hjemmeside, i afsnittet "forsendelse/leveringstid".

Husk at vi udfører leverancer med vores egne transport- og speditionsfirmaer. Budet er ikke forpligtet til at medbringe møblerne til lejligheden/huset/lejemålet. BEMÆRK FØLGENDE! Leveringen af ​​varerne inkluderer ikke at bringe varerne ind i lejligheden, så det er nødvendigt at sikre det passende antal personer til at bringe varerne til destinationen.

Møbler af lille størrelse eller vægt, som har mulighed for levering med kurer, leveres som standard af fragtmænd. Kureren er forpligtet til at levere sådanne pakker til dine lejligheder eller huse (undtagen i nødsituationer såsom sikkerhedsbestemmelser vedrørende levering af pakker under en pandemi osv.).

Beskadiget forsendelse

Hvis du har bemærket, at forsendelsen med de bestilte varer er beskadiget, skal du sørge for at lave en forsendelsesskadeanmeldelse hos transportøren, det er et bevis på, at skaden er sket under transporten.

Beskriv emballagens tilstand korrekt i rapporten og medtag alle oplysninger, du kan også tage flere billeder, der vil hjælpe med at udelukke din deltagelse i manglen. Korrekt udarbejdelse af ovennævnte rapport vil i væsentlig grad fremskynde fastlæggelsen af, hvornår skaden er sket.

Ret til at nægte levering

Du har ret til at afvise en beskadiget forsendelse. I dette tilfælde bedes du straks underrette os. Manglende transportskaderapport eller forkert udarbejdelse (forskellige datoer, manglende information om forsendelsesstatus) kan forsinke vurderingen, og også medføre risiko for at købe beskadigede varer og købe varen i den stand, den blev modtaget, uden mulighed for reklamation.

Kontakt før levering

Efter afsendelsen af ​​hvert af de købte produkter vil status for ordren ændre sig, og du vil modtage en meddelelse fra vores system. E-mailen vil indeholde forsendelsesnummeret sammen med navnet på den fragtfører, der skal udføre leveringen. Viderestillingsudbydere vil kontakte dig på telefon eller SMS inden den planlagte levering, herefter vil du blive informeret om det timeinterval, hvor leveringen vil finde sted.

Levering på udvalgte tidspunkter

På grund af forskellige dimensioner af møbler kan forsendelse også foregå på paller. På nuværende tidspunkt er det ikke muligt for forsendelser at blive leveret i de timer kunden har angivet. Hvis den angivne leveringsdato er umulig at implementere, kan leveringen flyttes til en anden dato, men leveringstidsintervallet oplyses af transportøren, grundet den logistisk planlagte rute. Af denne grund informeres kunden om den planlagte levering på forhånd for at forberede sig ordentligt på afhentning af bestilte produkter, og leveringen af ​​forsendelser var effektiv og problemfri.

pixel